פני שבת נקבלה – נקודות לקראת שבת של כדורגל

נתחיל בכך שאני שמח, ואני חושב שיש עוד לא מעט כמותי בישראל, שנמצא פיתרון, גם אם הוא זמני, לבעיית השבת והכדורגל הישראלי. כבר בתור ילד אני זוכר הבדלה אצל חברים של ההורים, כשהאוזן שלי בכלל בודקת מה קורה בקריית אליעזר בין מכבי חיפה לבני יהודה. ואפרופו מכבי חיפה – ארבע נקודות חשובות לקראת המשחקים המעניינים בשבת הקרובה:

  1. האבק הקשה שפקד את מדינת ישראל, בתקווה, ישטף לפני שבת. אני מקווה באופן אישי שיחד איתו תישטף גם העננה מעל אלירן עטר ומכבי חיפה. מכבי חיפה צריכה את אלירן עטר חזק ויציב כי נכון לרגע זה הוא השחקן היחיד שמסוגל להבקיע שער יש מאין בקבוצה הזו. אם אורבניאק יקבל דקות נראה שחקן יצירתי נוסף שיכול לעזור לעטר להגיע למצבים. בכדי שמכבי חיפה תנצח, היא צריכה את אלירן עטר של חצי העונה הראשונה שלו בקבוצה ולא את אלירן עטר של השבועות האחרונים. ועוד דבר אחד קטן – יחסית לכל המקטרגים, בעיניי, הבאתו של פלט זה בדיוק מה שמכבי חיפה הייתה צריכה. נקווה למשחק טוב בסמי עופר בשבת, בלי טיפה אחת של אבק – לא ממזג האוויר ולא מעצלנות של השחקנים.
  1. עוד קבוצה שעוד לא כבשה השנה בליגה עדיין היא בית"ר ירושלים. זה די מוזר לאור החלק הקדמי המצוין של הקבוצה של סלובודן דראפיץ' – אבל בדיוק כמו עטר בפסקה הקודמת, גם לבית"ר יש שחקן אחד שצריך לחזור לזרוח. אם עומר אצילי יעשה את מה שהוא יודע, והוא יודע לא מעט, להפועל רעננה צפויה בעיה קשה בשבת. הוא זה שיצטרך להזין את דובב גבאי בכדורים ולבנות בעצמו ובשני המשחקים האחרונים הוא לא בדיוק עשה את זה בצורה הטובה ביותר. לדראפיץ' יש קבוצה צעירה, שאם היא תצליח העונה להשתחל לפלייאוף העליון יהיה מדובר בהישג כביר. בשביל אוהדי בית"ר נקווה, כי הם יצליחו להוכיח שהעולם אכן שייך לצעירים.
  1. ממחוזות ארצנו למחוזות מעט רחוקים יותר – אצטדיון האמירויות שבלונדון. בשבוע שבו בכיר הבלמים שלך חוגג 30, והשניים שהחליפו אותו כשהיה חולה נראו איום ונורא, טוב לארסנל שקוסיילני חוזר. נגד סטוק זו תמיד משימה לא פשוטה, אבל אפשרית בהינתן בכך שארסנל משחקת בבית ולא באצטדיון הדחוק והקטן בסטוק. לאחר הפארסה עם פציעותיהם של ג'ק ווילשיר ודני וולבק, ארסנל מחכה לקסם של הקוסם הצ'יליאני שלה שצריך להתעורר ומהר רגע לפני שהליגה בורחת.
  1. נקודה שאינה קשורה לכלום, אבל חשוב שאגיד אותה גם אני. אחרי ההצלחות מהכדורסל והתחושה הטובה מהתוצאה בווילס של נבחרת הכדורגל, בואו נקווה שהתוצאות יימשכו כך בכל מובן אפשרי ושהספורט הישראלי רק יעלה ויצליח. שנה טובה לכולם!
    קהל מכבי חיפה
    קרדיט – דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח