עם הפנים קדימה – פגרת הנבחרות

שלושה מחזורים מאחורינו, והפרמייר ליג כהרגלה בועטת, מפתיעה ותחרותית בטירוף. כנגזרת גם הפנטזי מתעתע בך ובשיקולי בחירת ההרכב.

המחזור ה-3 הסתיים כששחקנים מובילים לא צוברים נקודות, כל אחד מסיבותיו. קון, קיין ולוקאקו, אשר ביחד מהווים 58.9% מהקפטנים של כלל המאמנים במחזור החולף, צברו יחדיו 3 נקודות סה"כ. התוצאה, "סקור נמוך" עם 43 נק' בממוצע. ברמה האישית המחזור שלי היה נוראי ומעבר לעובדה שסיימתי את המחזור עם 30 נקודות, המאמר הוא דוגמא פרקטית לאיך להתמודד עם "משבר". שחקנים בשלב הזה, במיוחד חדשים, בוחרים לא להתמודד ופשוט לנטוש, ואני אומר, תשחקו את המשחק – תאתגרו את עצמכם "לצאת ממשבר". אחזור על המנטרה הקבועה – פנטזי זה מרתון לא ספרינט, יש לפנינו עוד 35 מחזורים.

Credit to @FootyHomour

נשמתם עמוק? יופי! עכשיו כשפגרת הנבחרות לפנינו, זהו זמן מצוין לעשות חושבים, לנתח ולתכנן את המהלך הבא שבסופו רואים חצים ירוקים. בתקופות שכאלו ואף יותר מהרגיל, יש נטייה לרוץ ולעשות חילופים מהירים, הרבה גלי עדר שרצים אחרי כוכב המחזור הקודם. חברים, טיפ ממני – תהיו סבלניים. במשחקי נבחרות יש גם נטייה לוירוס פיפ"א לבקר ולפגוע בשחקנים. המשמעות היא שבמידה ושחקן הרכב נפצע תאלצו לבזבז נקודות יקרות על חילופים "מאולצים" שניתן למנוע מראש.
טיפ נוסף בנוגע לחילופים נוגע דווקא לאותם מאמנים שהחליטו להפעיל Wild Card. בין אם ידכם קלה על ההדק או יותר מחושבת, אם ההחלטה התקבלה תבצעו אותה במהירות האפשרית על מנת ל"רכב על גל המחירים". תחסכו בתקציב בכך שתמכרו/תקנו שחקנים לפני שינויי מחיר. אגב, לעסקנים שבניכם, חוקי המשחק אינם מאפשרים למכור שחקנים ברווח בזמן שהופעל Wild Card.

ובכל זאת בפגרת נבחרות עסקינן, ולכן ואני שולח את הסקאוטס שלי ל 3 משחקים. לפני שאשלח אותם למשימה אתדרך אותם: אני רוצה תותחים כבדים וכאלו שבפוטנציאל להיכנס למומנטום לאחר פגרת הנבחרות. המשחקים לפניכם:

בלגיה – גיברלטר
בלגיה היא אחת היצואניות הגדולות של הפרמייר ליג עם לא פחות מ 16 שחקני פרמייר ליג בסגל הנוכחי.
במשחק קל מאוד על הנייר אני מתמקד בשני שחקנים: דה בריינה (9.9) שאיננו פורע שטרות ומצדיק את המחיר עד כה. הזדמנות לראות האם בנבחרת הוא יכול להפעיל את המנוע ולחזור חזק לליגה, או להמשיך בעיקר לצלול ואולי לחשוב על להוציאו מהתכניות.
שחקן נוסף שבעיני הרבה יותר מעניין הוא עדן הזאר (10.5). הכי הרבה נקודות פנטזי ושחקן השנה בפרמייר ליג לעונת 14/15, הוא לא חסר לכם? הזאר משחק בשבועיים האחרונים עם ה U23 של צ'לסי ומראה סימנים של התאוששות מהפציעה. הופעה טובה שלו והוא נכנס חם ישר להרכב של קונטה.

Credit to Official Eden Hazard Twitter


צ'ילה – פרגוואי
עוד שחקן שרק פתח את העונה ושיחק 61 דקות בלבד בתבוסה של התותחנים לליברפול, מה שבטח גם לא הוסיף לו נקודות ועם זאת אלכסיס סאנצ'ז (11.9) הוא תותח כבד. גם צ'ילה בביתה לא אמורה להתקשות מול פרגוואי. הופעה טובה של אלכסיס תיתן לו בוסט לליגה, וזה רק עניין של זמן (בעיני קצר מאוד) עד שהוא יהפוך את העלות שלו לנקודות והרבה נקודות. במיוחד במחזור הקרוב כאשר הוא יפגוש את בורנמות' בבית.

Credit to Official Alexis Sánchez Twitter

ספרד – איטליה
זהו המשחק המסקרן והמעניין באירופה לסבב הנבחרות הקרוב. עד לא מזמן הנבחרת הספרדית היתה נחלתן של בארסה וריאל בלבד. ועם זאת, בשנים האחרונות ניתן לראות רנסנס ספרדי בפרמייר ליג: פברגאס (6.9), מונריאל (5.4), אזפליקווטה (6.5), מוראטה (10), דה-חאה (5.5), סילבה (8.1) ופדרו (7.9). ספרתם? אמרנו בלגיה מקודם? מה תגידו על הספרדים?  אגב שם שחסר לי (גילוי נאות: הוא ה-bff שלי ואני אף פעם לא כועס עליו) מרכוס אלונסו (7.1).

מכל הסגל הספרדי אם להתמקד אז בשניים: פדרו שחזר לשחק והיה אחד השחקנים הפעילים בנצחון של צ'לסי על אברטון. ואלברו מוראטה עם שורה של: 3 משחקים 2 שערים ו2 בישולים – והוא לא משלים 90 דקות באף אחד מהמשחקים. המומנטום שמוראטה נמצא יכול להתחזק דרך משחק בנבחרת, אך שימו לב שהוא יכול גם להיעצר.

Credit to Official Álvaro Morata Twitter

קחו בחשבון שהנבחרות הן לא הקבוצות, שם שיקולי ההרכב שונים, ולכן קשה להאריך מי ישחק וכמה דקות.
ולסיכומו של עניין, תעקבו אחרי שחקנים שאתם מתלבטים לגביהם במהלך משחקי הנבחרות. שחלילה לא יפצעו, ואם ישרדו את ה"מאנחוס" אז באיזה מומנטום הם חוזרים לליגה.

צאו "מהמשבר", גם לאלופים יש מחזורים רעים.
בהצלחה ובברכת "חצים ירוקים",

Con Animales

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח