מתרגלים הנאת כדור – סיכום המחזור ה – 15 בליגת העל

ניב זריהן הוא חלוץ צעיר ומספיק מוכשר כדי לשחק בקבוצת מ.ס אשדוד.
ניב זריהן קילל בצורה דוחה את אור אינברום.
ניב זריהן הוא תוצר כושל של מערכת החינוך הישראלית.
ניב זריהן לא אשם.
ניב זריהן הוא אזרח שמראה בדיוק רב את כל הכשלים של מדינת ישראל בקליטת העלייה האתיופית. ההדרה הקבועה והעיקבית של הקהילה האתיופית ע"י מדינת ישראל, ההכנסה שלה לגטאות, ההפרדה וחוסר הניסיון לשלב את הקהילה בין שאר אזרחיה, שוטרים שמכים אתיופים ללא כל סיבה, מדינה שמתעלמת מבחור בן העדה האתיופית שנמצא בעזה.
המדינה היא זאת שמובילה את הלך הרוח וכלפי האתיופים אין הלך והרוח היחידה שנושבת אליהם היא רוח של דיכוי, עלבון, שווים פחות, לא אזרחים, לפעמים לא בני אדם.
אז להעניש את ניב זריהן זה נכון וחשוב, אבל יותר מעניין אותי לדעת זה האם מתישהו מדינת ישראל תענש על יחסה לקהילה האתיופית.
מספיק סוציולוגיה ויאללה כדורגל.

מתרגלים הנאת כדור
Credit to "Imaye Taga" Facebook page
  1. גיא לוזון – ככל שהמצב של הפועל ת"א נהיה גרוע יותר, כך היא משחקת טוב יותר. גיא לוזון כרגע מוציא מעבר למה שהסגל מאפשר לו. עדיין הקבוצה הזאת לא מסוגלת להבקיע או להגיע להזדמנויות ממשיות אם לא מדובר על כדורים חופשיים או פנדלים, חוליית ההתקפה שלה בנויה סביב שחקן אחד איכותי (עומרי אלטמן), הגנה שמסוגלת לחרב את המשחק במסירה אחת איומה וקישור שלא מתקשר. תוסיפו חוסר וודאות יומיומית ואת העובדה שבפעם האחרונה שהחבר'ה שם ראו כסף זה היה כשהם שיחקו "סמולוורלד". מתוך כל הכאוס הזה גיא לוזון מראה קבוצה מסודרת, מאורגנת, מוכנה טקטית ואמיצה. לא יודע אם אפשר להרוויח משהו מהשהייה כרגע בהפועל ת"א, אבל גיא לוזון לגמרי מרוויח ביושר את הגדרתו כמאמן כדורגל טוב.
    מתרגלים הנאת כדור
    Credit to "Hapoel Tel Aviv FC" facebook page
  2. קריית שמונה – גם כשהקבוצה הצפונית עוברת טלטלות שיכולות להפוך מכליות מטען, היא תישאר רגועה כמו קיבוצניק שמפזר קש ועשב לפרות ברפת. אז למרות כל הבלאגן עם איזי שרצקי, חילופי המאמנים והריבים המתוקשרים, יש בק"ש קבוצה לא מאוד טובה, אבל גם לא רעה. תומר קשטן הקשיב לבוס וזה משתלם לכולם. הקבוצה מנצחת, אחמד עאבד מביא מספרים ואיזי שרצקי מתחיל לספור את המזומנים על האקזיט הבא שלו. כניסה לפלייאוף העליון תהיה הצלחה כבירה עבור המועדון הזה ואולי כל מה שצריך עכשיו זה שקט. כמו שיש בדר"כ בעיר ובקיבוציה מסביב, הרי רק בשביל השקט הזה אנחנו בורחים לשם.
  3. לה פמיליה – אני חייב להודות שהרבה זמן לא צחקתי כמו כשקראתי את הודעת ארגון האוהדים של בית"ר. באופן כללי, הם קראו להפסיק את הקריאות הגזעניות במשחקים והוסיפו שידוע לכולם מה הקווים האדומים שלהם. אם אתם לא יודעים מה הקווים האדומים של לה פמיליה אז אמנה עבורכם את השניים העיקריים: לא יהיה שחקן ערבי ולא יהיה שחקן מוסלמי בקבוצה.
    אז ארגון עם מדיניות גזענית לגבי מי יכול ולא יכול לשחק אצלם, קורא לא לקרוא בזמן משחק קריאות גזעניות. מבינים את האירוניה? מישהו יכול להסביר להם?
  4. ג'ון אוגו – תקופה רעה מאוד עוברת על הניגרי המצוין של הפועל ב"ש וחלק מהירידה ביכולת של הקבוצה נעוץ באופן ישיר בחוסר היכולת של אוגו להוציא את ההתקפות מן החלק ההגנתי באותה יעילות כמו שעשה בעונה שעברה. אוגו לא מדויק, לא מרוכז, מאבד כדורים בלי סוף, עצבני על חבריו, על יריביו וכנראה בעיקר על עצמו. ג'ון אוגו הוא שובר שיוויון בליגת העל שלנו והגמלים חייבים אותו מרוכז ורגוע אם הם רוצים לזכות שוב באליפות. ברק בכר ואיתן עזריה חייבים לרכז כרגע את כל מאמציהם בניסיון לשקם את רוחו ויכולתו של אוגו.
    מתרגלים הנאת כדור
    Credit to "Hapoel Beer Sheva FC" Facebook page
  5. קושיות המחזור:
    # המשחק בין כפ"ס ואשקלון שווה יותר משמונה מילים?
    # רנה מיחליץ' עשה אודישן לקראטה קיד 5?
    # האם יש יותר מוצדק מהניצחון של סכנין על מכבי חיפה?
    # תזכירו לי איך קוראים למאמן של מכבי חיפה? סטאנוייביץ'?
    # ואם כבר מחללים שבת, לא עדיף לחלל את שישי ולהשאיר את שבת משפחתית?
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח