ניתוח מקצועי: עירוני ק"ש – הפועל ב"ש

כשהיא מנסה להתאושש מההפסד המאכזב לספרטה פראג, תנסה האלופה ׁ(שני, 19:30) לחזור למסלול הניצחונות במשחק חוץ מול האקסית המיתולוגית של ברק בכר

ניתוח מקצועי עירוני ק"ש – הפועל ב"ש

המארחת מגיעה למשחק הקרוב בסגל מלא כשהיא בלתי מנוצחת עד כה ובאמתחתה ניצחון אחד וחמש תוצאות תיקו. את הניצחון היחיד שלה היא השיגה אי שם במחזור הראשון בביתה מול אשדוד, סוגרת הטבלה. ק"ש מאוהבת העונה בתוצאת התיקו, אותה השיגה לא פחות מ-9 פעמים במסגרת הליגה וגביע הטוטו. תוצאת תיקו על הנייר תשרת במשחק הקרוב את ק"ש ופחות את ב"ש שמגיעה כמובן כפייבוריטית.

קריית שמונה, לצד שתי תוצאות תיקו מאופסות, השיגה פעמיים תוצאת תיקו 2:2 מול בית"ר וסכנין ופעם אחת סיימה בתיקו 3:3 עם הפועל ת"א. בשלושת המשחקים הללו היא חזרה מפיגור וכבשה שערי שוויון בדקות מאוחרות מאוד. צריך לשים לב לנקודה הזו, שכן ב"ש מגיעה למשחק במגרש הכי מרוחק ממנה ולאחר משחק אינטנסיבי במסגרת הליגה האירופית בטווח של ארבעה ימים ולכן לא כדאי לה לאבד ריכוז בדקות האחרונות.

ב"ש כמובן מחפשת ניצחון כדי להגיע למשחק העונה בהפרש מקסימלי של עד 3 נקודות ממכבי ת"א שתשחק מול מכבי חיפה מיד בסיום המשחק בין היריבה הדרומית ביותר לצפונית ביותר. על האלופה להישמר ממשחק מעבר מהיר של ק"ש שתבוא לשחק על מתפרצות למרות שהיא משחקת בביתה. יש לה כמובן את הכלים לכך בדמותם של עאבד ואזולאי. שיר צדק, שמכיר טוב מאוד את המגרש בקרית שמונה, יצטרך להתעלות ולספק משחק הגנה טוב יותר מזה שהוא מספק בתקופה האחרונה במדי ב"ש והנבחרת.

בצד ההתקפי, ווקאמה מספק עד כה מספרים מצוינים עם 5 שערים ו-3 בישולים וגם במשחק הקרוב הוא איש המפתח. מליקסון חייב להיות יותר אפקטיבי ולספק מספרים גבוהים יותר בהתאם לרצף הדקות ולקרדיט שהוא מקבל בהרכב הפותח וכדי לאזן את ההתקפות משני האגפים. מבחינת עמדת החלוץ המרכזי, לוסיו אמנם כבש במשחק הליגה האחרון, אך לא הורגש מעבר לכך ובמשחק מול ספרטה פראג סיים עם 0 בעיטות לשער למרות 19 איומים של הקבוצה. יהיה נכון לשקול לפתוח בהרכב עם בן שהר, כשיש לזכור שגם הקפטן אליניב ברדה עשוי לקבל דקות משחק לאחר תקופה ארוכה של פציעה.

לסיכום: ב"ש חייבת לחזור עם ניצחון מק"ש למרות שזו טרם נוצחה העונה. ב"ש צריכה לתקוף בקצב מתחילת המשחק ולהתיש את ק"ש שאינה מסוגלת לעמוד בקצב משחק גבוה כמו ב"ש לאורך משחק שלם. כמובן שאם ב"ש תצליח להבקיע מוקדם היא תקל על עצמה את המלאכה כפי שעשתה מול פ"ת.

יאללה הפועל, בהצלחה ב"ש.

הפועל באר שבע
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח