יש דבר כזה מושלם מדי

הדברים המושלמים ביותר עבורי הם אלה אשר יש בהם פגמים, כי בעיני אין דבר כזה מושלם.
כמובן שאפלטון חשב על זה עוד לפניי ויצר את תורת האידאות. האידאות של אפלטון הן דגם מושלם, יציב ולא משתנה המתאר את מהותו של דבר, בין אם דבר זה הוא עצם, תכונה או רעיון.
אפלטון טוען שלא ייתכן כי האידאה תתקיים בעולם המוחשי, אך כל הדברים בעולם המוחשי הם ייצוגים של אותה אידאה.
עכשיו תחשבו על הדבר המושלם ביותר שקיים בעולם. מצויין, כולנו חשבנו על בר רפאלי. ובכן, לעולם לא אוכל לאהוב באמת את בר רפאלי, היא קרובה מדי לאידאה, האישה שלי תמיד תהיה בעלת פגמים ואת הפגמים הללו אוהב אצלה יותר מאשר כל דבר אחר, אותם אעריך, אעריץ, כי הפגמים האלה שמונעים ממנה להיות אידאה הופכים אותה לאידאלית עבורי.
ברצלונה היא ה"בר רפאלי" של עולם הכדורגל, היא מושלמת מדי, הכל בה נראה טוב מדי, הפנים שלה (מסי) אלו הפנים היפות ביותר בכדורגל העולמי, השיער שלה (סוארז) ארוך, גולש, כובש אותך בהסטתו מעבר לכתף ימין. היא כותבת ביד שמאל (ניימאר) מה שהופך אותה להרבה יותר יצירתית וחכמה. הגפיים שלה נעות בתזמון מושלם כשהיא הולכת וכולם מסובבים את ראשם אחריה. הבטן שלה שטוחה, אין עליה גרם אחד מיותר. הכל עומד בדיוק במקום.
וזה, זה מושלם מדי עבורי. אני יכול להעריך את העבודה הקשה שמושקעת ביצירת הקבוצה, את השימוש במערכים, עמדות השחקנים, החזקת הכדור, משחק הצירופים, משחק על שטח קטן, יכולת היציאה למתפרצות, משחק ההגנה העקבי והבלתי מתפשר.
כל דבר שהקבוצה הזאת עושה הוא טוב, טוב מאוד, טוב מדי, הכי קרוב לאותה אידאה בלתי מוחשית של אפלטון.
לכן אף פעם לא אוהב אותה. אין לה מספיק פגמים כדי שאדע שהיא שלי כפי שאני שלה.

מסי ניימאר וסוארס ברצלונה

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח