יודעת את העבודה

הימים ימים קשים, האווירה מתוחה והדיווחים מגיעים בהפרשים של דקות. נדמה שכל זה השכיח (וזה מובן לחלוטין) שמחר מחכה לנו אחד המשחקים החשובים בקמפיין הנוכחי של הנבחרת שלנו, נבחרת ישראל.

רבים מאוהדי הנבחרת רואים בה משעממת. כמה מהם אף ניתקו את הקשר בין המצב הנוכחי במדינה ובין חוסר הטירוף שקיים לגבי המשחק מחר ותלו אותו בסיבה הנ"ל. ובכל זאת, הנבחרת הנוכחית מראה, לי לפחות, צד שלא ראיתי כבר מספר לא מבוטל של שנים בנבחרות העבר שהגיעו, ובכן, לכלום.

באחת השיחות שניהלתי עם עמיתי למערכת "הזווית" הוא אמר לי "הם משעממים, במשחק נגד וויילס הם בקושי עברו את החצי". וזו בדיוק הנקודה. באותה הסיטואציה בעבר היינו חיים באשליה שהנבחרת שלנו משתווה לנבחרות כמו וויילס ומנסים לשחק משחק פתוח ולנצח, גם אם המשחק הוא משחק חוץ והנבחרת מולנו הרבה יותר חזקה. התיקו שהוצאנו בוויילס מהווה, לתפיסתי, שינוי נכון בגישה הישראלית בראשות אלי גוטמן. גוטמן הבין שאנחנו לא ברזיל, ואין שום בושה בלא לעבור את החצי בשביל להוציא נקודה כל כך יקרה במשחק חוץ נגד נבחרת שבפועל הרבה יותר חזקה מאיתנו. כך אכן היה והתוצאה הייתה משמחת. נראה שיותר מתמיד יש הבנה של מה מקומנו בכדורגל העולמי, ואיך מתאימים את המשחק שלנו לנבחרת שעומדת מולנו. אני סמוך ובטוח שבמשחק בשבת, באצטדיון הביתי, מול נבחרת חלשה יותר מוויילס, שיטת המשחק לא תהיה להעיף כדורים למעלה ולהתגונן. מנגד, אף אחד כבר לא מזלזל בנבחרות כמו קפריסין, כי נסיון העבר מוכיח שזילזול שכזה מביא לתוצאות רעות ולסיום עוד קמפיין באכזבה ותחושת חמיצות.

לסיכום, לא, הנבחרת הזו לא משעממת ולא אפורה. הנבחרת מורכבת, לטעמי, משחקנים מצוינים שמובילים קבוצות דרג שני באירופה (ע"ע רפאלוב, נאתכו, חמד) וממאמן שסופסוף מבין שמה שלא קיים בשחקן הישראלי בפיזיות ובמהירות, אפשר להשלים ע"י אסטרטגיה מלחמה ואמונה. אני רוצה לאחל הרבה הצלחה לנבחרת בשבת ולאחר מכן מול בלגיה. נרצה או לא, המשחק מתובלן בערך מוסף בתקופה מתוחה ולא נעימה שאנחנו חווים. לכם, שחקני הנבחרת, יש את ההזדמנות לתת לנו קצת נחת והרגשה טובה בסופו של שבוע קשה. בתקווה לניצחון, שבת שלום ואל אל ישראל!

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח