המסע של אביב בצון – מנג'ר עונה 15

עונה אחרונה בהחלט בפתח, לפני שחוזרים להווה. עונת 15/16 נפתחה עם משימה אחת בלבד- זכייה בליגת האלופות, אחרי שש זכיות רצופות של ריאל מדריד וברצלונה (שלוש זכיות לכל אחת). כפי שאמרתי בטור הקודם, את מסע הרכש לעונת הפינאלה עשיתי כבר בחודש ינואר עם שחקני בוסמן נוצצים שהגיעו בחינם. מאייקון הברזילאי הוותיק הגיע לעמדת המגן הימני. גאל קלישי הצרפתי הגיע לעמדת המגן השמאלי. דניאל אגר הבלם הדני הצטרף לחזק את ההגנה ואפילו פרדי אדו, ילד הפלא האמריקני, הגיע כדי לתת קצת עוצמה מהספסל. אבל כל אלו לא משתווים לרכש הגדול ביותר של הקיץ- זלטאן איברהימוביץ'. את מה שמסי ורונאלדו עשו במציאות, זלטאן עשה במשחק, במדי ברצלונה. חמש זכיות בכדור הזהב בשש השנים האחרונות. שש זכיות רצופות במלכות השערים של הליגה הספרדית. ממוצע של כמעט 50 שערים בעונה. גם בגיל 33, השוודי הענק הוא הסחורה החמה ביותר במשחק, וכבר בינואר דאגתי להחתים אותו על חוזה לאחר שהוא החליט לעזוב את בארסה ולנסות אתגרים חדשים. הגיל הממוצע של שחקני הסגל הוא 29.5. ליגת האלופות, הנה אנחנו באים.

סגל

דורסים את הליגה

נכון שהתרגלתם ממני לטורים מותחים מלאי תהפוכות ודרמות, אבל הפעם הסיפור היה שונה לחלוטין. כבר מהניצחון 4-0 על אספניול במחזור הפתיחה, התיישבנו על כס הברזל בבטחה. גם ההפסד הראשון שהגיע במחזור עשירי לריאל לא השפיע. שלישיית ההתקפה זלטאן-טורס-וייה הפציצה ללא הרף. פברגאס, סאנצ'ז, אוזיל, סילבה ומאטה תרמו מהקישור וההגנה עשתה את העבודה. כבר בחודש ינואר הבנתי שסיפור האליפות די גמור, עם הפרש של 20 נקודות מבארסה וריאל. התואר הרשמי הגיע אחרי 3-2 ענק על ברצלונה בקאמפ נואו, חמישה מחזורים לסיום. יש אליפות, הראש כרגע בדבר האמיתי- ליגת האלופות.
אליפות

 

טבלה

קאמבק בלתי נשכח בדרך לגמר

שני בתים קלים ומפגש עם מנצ'סטר סיטי ברבע הגמר הובילו אותנו למפגש עם היריבה הגדולה ביותר במסע שלי, ברצלונה, על הכרטיס לגמר הגדול. בחצי הגמר השני התמודדו ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד. בינתיים חלום הטרבל נפל עם הפסד מרגיז בהארכה לבטיס בחצי גמר גביע המלך. החלום לסיים את המסע עם זכייה בצ'מפיונס כמעט נפל גם הוא, אחרי שבארסה ניצחה במשחק הראשון במסטאייה 3-0. הסיפור גמור? לא אם שואלים את זלטאן, שהתפוצץ בגומלין בקאמפ נואו עם שלושער. מאטה וטורס הוסיפו, אינייסטה רק צימק. 5-1 ענק ובלתי נשכח בדרך לגמר נגד מנצ'סטר יונייטד, שהדיחה את ריאל. לראשונה אחרי שש שנים, אלופת אירופה לא תהיה ממדריד או מברצלונה. הגמר התחיל מעולה עם שער של איברהימוביץ' כבר בדקה השלישית. נאני השווה ממש עם פתיחת המחצית השנייה וזלטאן כבש את שערו ה-38 העונה. דויד וייה הקפטן חתם את תוצאת המשחק ורץ להניף את הגביע. הפרוייקט הספרדי בולנסיה הסתיים בצורה הכי מתוקה שיש, עם דאבל ענק.

ולנסיה היא אלופת ליגת האלופות לעונת 2015/2016!!!

אלופות
המסע הנוסטלגי הסתיים, ועכשיו הזמן לחזור להווה. איך יראה המסע החדש בעונת 16/17? אתם מחליטים!

מה יהיה האתגר הבא?
מילאן– להחזיר את האימפריה לפסגת הכדורגל העולמי בעזרת הצעירים המוכשרים.
ליון– להתמודד ראש בראש מול פ.ס.ז' ומונאקו ולהביא לצרפת זכייה ראשונה בצ'מפיונס מאז 1993.
רד בול לייפציג– הקבוצה הכי שנואה בגרמניה תהפוך לקבוצה הכי טובה בעולם?
ברייטון– כל הדרך לפרמייר ליג עם תומר חמד ובירם כיאל.

סומך עליכם שתבחרו עבורי את הבחירה הנכונה.
מחכה להתחיל מסע חדש עם קבוצה חדשה!

לשאר הטורים בסדרה

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח