המסע (לאליפות) של ליברפול (6)

אמנם זה היה המשחק הראשון בהנהגתו של המשיח (להלן: הקלופ), אבל אין באמת הרבה מה לכתוב על המשחק בלונדון בין ליברפול לטוטנהאם.
מצד אחד, לא ציפינו לגדולות ונצורות מצד ליברפול, גם בגלל הזמן הקצר שהיה לקלופ להכין את הקבוצה וגם בגלל מכת הפציעות של כל השחקנים מ-א' עד ה' (להלן: אבג"דה – אינגס, בנטקה, גומז, דניאל סטארידג' והנדרסון), ומצד שני, בכל זאת קיווינו לפתיחה מוצלחת ומלהיבה, שתיתן דחיפה להמשך העונה ותשמור לנו/לי על התקווה הקטנה לתואר השנה.

דווקא בבוקר המשחק היה לי מתווה (מילה פופולארית היום) לא רע לפוסט הראשון בעידן הקלופ, שאמור להיות יום שונה ומיוחד:
יום שבת שבו אני מטגן שניצלים לפני שש בבוקר לכבוד טיול של הילדים בתנועה – זה יום שונה.
ריצת בוקר שמתחילה בערפל – זה יום שונה.
כשאני יוצא מהערפל אני פוגש על השביל אבא מטייל עם תינוק בעגלה – זה רמז ליום מיוחד (כי מראה כזה על השביל בין שדות הכותנה עוד לא ראיתי).
אם אני פוגש את אלי וארנון (ונוקי הכלבה) על השביל – זה כבר רמז עבה ליום מיוחד.
וכשאני שומע את רנדי ניומן שר שורה נצחית:
"He just got married to a Polish girl With a space between her teeth " (מיותר לתרגם, זה פשוט מושלם באנגלית), אני כבר בטוח שזה יהיה יום מיוחד. השורה הזו לקוחה מתוך שיר שנקרא BACK ON MY FEET AGAIN, שזה סלוגן שמתאים בדיוק למה שאנחנו מקווים שקלופ יעשה עבור ליברפול.
אז ראינו ניצוצות ראשונים של "רוח הקלופ", שהתבטאה בלחץ על היריב בכל המגרש שבו השתתפו כל השחקנים בייחוד בעשרים הדקות הראשונות, שבהם טוטנהאם בקושי עברה את החצי, אבל המאמץ העצום שהשחקנים השקיעו לא ממש הביא תוצאות והקבוצה למעשה לא הגיעה לשום מצב משמעותי ממהלך יזום, אלא רק ממצבים נייחים.
קלופ שינה את העמידה על המגרש ממערך של שלושה בלמים בימי רוג'רס, למערך של ארבעה שחקני הגנה והציב את צ'אן בעמדה הטבעית שלו בקישור.
החוסר בשחקנים יצירתיים מקדימה שיאיימו על השער היה בולט, כשקוטיניו ממשיך במופע ההעלמות הדי קבוע שלו ולא משתתף כמעט במשחק ההתקפה.

ההגנה עשתה את שלה, הרבה בזכות משחק ענק של מיניולה בשער עם הצלות נהדרות והופעה מעולה של הבלם סאקו בכמה השתטחויות הרואיות. לצידו, סקרטל היה סביר עם המנה הרגילה של איבודי כדור ותפיסות חולצה שלמזלנו הסתיימו בכלום.
אז נגמר 0 – 0, די משעמם, אבל בהחלט עם ציפייה לעמוד על הרגליים כבר בשבועות הקרובים.

נ.ב.
1. נמרוד גילה לי שפירוש המילה קלופ זה נושך (מעניין).
2. יש ספורט מעניין באנגליה בימים אלה – אליפות העולם בראגבי. אל תפספסו את משחקי ההכרעה. מרתק בטירוף, גם בלי להבין את כל החוקים.

 

קלופ ליברפול
Credit to Liverpool FC Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח