המסע (לאליפות) של ליברפול (4)

לפעמים באמת שאין מה לכתוב.
ועל המשחק הזה מול היונייטד באמת שאין לי הרבה מה להגיד.
נכון שכשאתה אוהד, קשה לך ליהנות גם בהפסדים, אבל לפעמים זה קורה. בהפסד הזה היו אולי 2-3 מהלכים שבהם יכולתי ליהנות, ואני לא מדבר על תרגיל העונשין המבריק של הגול הראשון, או על השער הענקי של מרשיאל (וואו, אם הוא ימשיך ככה, הלך עלינו). חיפשתי מהלכים שלנו לכתוב עליהם, וחוץ מהשער של בנטקה (מרהיב כשלעצמו) ועוד איזה מהלך קבוצתי נדיר, לא מצאתי כלום.

לפני המשחק היתה לי התלבטות קלה מה לעשות, כי אצל השכנים שלי התקיימה הופעה של לא אחרת מאשר "ג'יין בורדו", אחת הלהקות הכי הכי של השנה האחרונה במוזיקה הישראלית. חביבת גלג"לצ החדשה. המחוייבות לקהל קוראיי הנאמן הכריעה לבסוף לטובת הכדורגל, אבל מדי פעם התגנבתי למרפסת כדי ללקט כמה צלילים.

"ג'יין בורדו" מנגנת קאנטרי-פולק בעברית ובהופעה משלבת גם שירים מוכרים באנגלית, ויש להם שורות שממש מתחברות למשחק, לליברפול ולמערכת היחסים שלי עם הקבוצה:
"כמו דייג עקשן עם רשת עשויה חורים" – ההגנה שלנו?
"לכל אחת ישנה אחת שלא נותנת לה מנוח" – אוי יונייטד יונייטד
"רק בבקשה, כבר היה לי כואב, תשתדל לא לשבור לי את הלב" – אין לי מה להוסיף…
"רואים מזמן היה בה יופי, לו רק היה מי שישמור לה על האופי" – כנ"ל. כל מילה בסלע.
"לו רק ידעתי מה לומר לה, לו רק יכולתי לעזור, אשב איתה כאן כל הלילה, נרים כוסית בבוא האור"

אז מה הבעיה שלנו? השחקנים שכרגע נראה שאין שם אף אחד שמתאים לרמות הגבוהות של אירופה ואפילו לא לטופ של אנגליה? או אולי המאמן שלא מצליח להביא שחקנים מתאימים או לייצר שיטת משחק אפקטיבית שתתאים לסגל הקיים שהוא בנה במו ידיו? או אולי פשוט הציפיות שלי, שלנו כאוהדים לא מציאותיות ומתאימות לשנות השבעים והשמונים (של המאה הקודמת)? כנראה ששילוב של כל הגורמים הללו ביחד.

אני רוצה לקוות שבאמת השלד הדי צעיר של הקבוצה יתחשל ויתגבש לכדי קבוצה מובילה ואיכותית, אם לא השנה אז לפחות לשנה הבאה (הללויה, יצא לי משפט מתאים לחג). שני השערים הראשונים שספגנו באו מהכשלות של שני המגינים הצעירים שלנו, אולי זה מקרי ואולי לא.
האם רוג'רס הוא זה שיכול להוביל את השינוי? יותר ויותר נראה לי שלא, אבל אני בספק אם שינוי כרגע יהיה יותר אפקטיבי.

אז אחרי משחק כזה אני חוזר לשורה אחרונה של "ג'יין בורדו" :
אז קח עוד שוט של וויסקי,
זה בטח יעלים לך
זה בטח גם ישלים לך
את כל מה שחסר…

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח