הלגיונר מספר אחת של הקבוצה מהליגה השנייה

ב-28.7.17, נפתחה הבונדסליגה השנייה באופן רשמי, כשבוכום ארחה את סט.פאולי למשחק הפתיחה של העונה. באופן יוצא דופן, ייתכן שהשחקן המוכשר ביותר בליגה הזו, הוא בכלל ישראלי בשם אלמוג כהן; כהן, שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-29, פתח את עונתו השמינית בגרמניה ומגיע לשיא הקריירה.

אלמוג כהן
השחקן הכי מוכשר בבונדסליגה השנייה?
Credit to Almog Cohen Facebook Page
אמנם הוא חווה ירידת ליגה עם אינגולשטאט, אך בעונה החולפת הפך לאחד השחקנים המרכזיים שלה. קמפיין הבריחה מירידה של הקבוצה נקרא “Yes, we Cohen”, משחק מילים על שמו של הקשר המחונן. כהן, שהרשים מאוד במחזורי הסיום, זכה להצעה מורדר ברמן וכבר היה על סף חתימה בפרנקפורט, כשהפתיע את הבונדסליגה ובחר להאריך את חוזהו באינגולשטאט. כהן הרגיש מוחמא מהעובדה שהקבוצה הבווארית בחרה להשאירו בכל מחיר (קיבל חוזה משודרג) ויפתח את העונה הקרובה כשחקן החשוב ביותר שלה. הבווארים איבדו את השחקנים המרכזיים שלהם – מרקוס זוטנר, מת'יו לקי ופסקל גרוס, שעזבו את הספינה הטובעת והשאירו את כהן להיות למפקדה.

אלמוג כהן
כהן עם החברים מאינגולשטאט, שנלחמה עליו
Credit to Almog Cohen Facebook Page
אז מה הסיכוי של כהן ואינגולשטאט לעלות שוב לבונדסליגה הראשונה?

קודם כל, באינגולשטאט יברכו בוודאי על כך שהאנובר ושטוטגרט, שתי קבוצות אשר לא שייכות לליגה הזו, עלו ממנה בעונה החולפת. שטוטגרט הביאה ממוצע צופים של 60,000 למשחקי הבית שלה בליגה השנייה, מספר שבארץ קשה לתפוס, בזמן שמכבי ת"א לא ממלאת את אצטדיון נתניה. עם זאת, אסור שכהן ייכנס לשאננות, שכן הקבוצה שלו, לפחות על הנייר, חלשה מהאנובר ושטוטגרט של העונה החולפת. המון קבוצות אחרות ירצו לנצל את ההזדמנות הזו ולעלות ליגה, עלייה ששווה מיליונים.

אינגולשטאט פותחת עונה
אינגולשטאט פותחת עונה. כבר במחזור הראשון זה הלך קשה עם הפסד 1-0 לאוניון ברלין
Credit to FC Ingolstadt 04 Facebook Page
אז עם מי כהן ייאבק על העלייה?

דארמשטט של טורסטן פרינגס, שירדה יחד עם אינגולשטאט, עשתה גם היא קולות של קבוצת כדורגל במחזורי הסיום. חאמיט אלטינטופ , הזכור לנו מימיו בבאיירן מינכן וריאל מדריד, הוא השחקן המוביל שלה וירצה לטעום עוד קצת בונדסליגה לפני הפרישה.

איינטרכט בראונשוויג, שאיבדה את העלייה בשלב הפלייאוף האחרון מול וולפסבורג, תרצה לעשות זאת הפעם ולא תוותר בקלות.

אוניון ברלין, ששחקניה זכורים לחובבי הליגה הגרמנית בשל ההתפרקות שלהם, לאחר שהבינו שלא יעלו לליגה הראשונה, יהיו חדורי רצון לעשות זאת הפעם.

דינמו דרזדן והקהל המטורף שלה הם תמיד מבצר ביתי מסוכן וגם סט.פאולי הבלתי צפויה. כל אלה צפויות להתמודד על העלייה.

מה יקרה בפועל? ימים יגידו. אבל בוודאי שאנחנו בישראל, ובייחוד אוהדי גרמניה הישראלים , נמשיך להיות גאים בכהן שמייצג אותנו בכבוד, גם אם זו רק הבונדסליגה השנייה.

אלמוג כהן
קרדיט לדף הפייסבוק FC Ingolstadt 04
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח