הטלנובלה הצהובה: שקרים, תככים ומזימות

פרשת וויד… סליחה, פרשת ווימס היא המשך לטלנובלה של שקרים, תככים ומזימות בצהוב שלא מביישת אף סדרה בערוץ ויוה

לפני הכל, אפתח ואגיד שכל הכתוב כאן הינו בגדר ה"יכול להיות". שום דבר לא מוכח והמילה שתייצג את מה שאכתוב היא – לכאורה. הכל בצחוק וכל קשר בין הכתוב למציאות הינו מקרי בהחלט.

תקציר הפרקים הקודמים:

אז איזה יופי, ארז אדלשטיין מונה למאמן מכבי תל אביב, "בנה" לעצמו סגל והתחיל לעבוד. בינתיים הנהלת מכבי תל אביב הנחיתה שחקנים והחתימה אותם על חוזים שמנים לאורך זמן כפי שהבטיחה מבעוד מועד לאוהדים הנאמנים – "זאת תהיה קבוצה מפחידה ומאיימת, שכל שחקן בה הוא טופ יורליג" – אותיות קטנות – "על הנייר".
חתם לו גם שחקן עם אגו מנופח ופה גדול בשם סוני וויד… סליחה, סוני ווימס, שהחליט ש-3 מליון הדולרים כמשכורת נותנים לו מפתח לעשות כל מה שהוא רוצה בקבוצה.

מה לעשות, הקבוצה לא הציגה יכולת טובה ונראתה כמו כלום ושום דבר. ההנהלה לא הייתה מרוצה וגם השחקנים ובראשם אדון סוני.
מה עשה אדון סוני? לכלך על ארז אדלשטיין, פילג את חדר ההלבשה, היה השריף הגדול וגרם להנהלה לפטר את אדלשטיין, בום איזו דרמה!

סוני ווימס
Credit to "Maccabi Tel Aviv Basketball" Facebook page

אז  מי יהיה מאמן מכבי תל אביב? רמי הדר??? עוזר מאמן ויד ימינו של ארז?? לא יכול להיות! הרי רמי הדר הבטיח שלעולם לעולם הוא לא יבגוד בחברו הטוב ארז! – שקר! רמי הדר לקח את הג'וב בשתי ידיים ומונה למאמן מכבי תל אביב. בום איזו דרמה 2!

הלכלוכים המשיכו והקבוצה המשיכה להיראות כמו הצרות של ראש הממשלה ובינתיים ההנהלה המשיכה בשלה, החליפה מאמנים ומכרה שקרים לאוהדים הנאמנים שלה, עד שיום אחד הוא הגיע, המאמן שהחליט לשים סוף לכל הבלאגן שקורה פה, אדון באגצקיס.

פרק שלישי: כיפה אדומה לסוני, תרגיל 6 עמוד 9.

לכאורה, המאמן החדש ריחרח, בחן, ראה והבין שמי שמושך פה בחוטים הוא אדון סוני ווימס ולא, לא, לא זה ממש ממש לא מתאים לאדון מאמן, אז מה עושים? ההנהלה לעולם לא תסכים להעיף את השחקן ולשלם לו פיצוי כל כך גבוה! ישב לו וחשב לו אדון באגצקיס היקר והחליט לרקום את תרגיל 6 מעמוד 9 יחד עם הנהלת הקבוצה, להאשים אותו באכילת חשיש. בום איזו דרמה 3!

יום יפה זה היה למיסטר סוני. אימון נחמד בו הוא לא עשה יותר מידי חוץ מלקחת עוד כמה לירות לחשבון הבנק ובסוף האימון, איזה יופי, מחכה לו בנו הקטן בשדה התעופה. סוני מיהר להתקלח ולאסוף את בנו כשלפתע הגיעו אנשי ה-FDA או שטות כלשהי שהנהלת מכבי תל אביב הזמינה כדי לעשות בדיקת סמים. סוני עוכב בבדיקה שעות ארוכות ולדבריו זרקו לפח את כל שבע הכוסות שהצליח למלא. לבסוף התעצבן והחליט ללכת מבלי לסיים את הבדיקה, הרי בנו מחכה לו בשדה והמסכן הקטן לא יודע אנגלית…

שמחה הנהלת מכבי תל אביב מהצלחת המזימה, הרי הם ידעו מראש שבחוזה כתוב שמי שלא מסיים את בדיקת החומרים האסורים, הקבוצה רשאית לפטר אותו ללא כל תמורה ובכך חסכה מליון דולר! המזימה הצליחה!

לבסוף, שוחרר לו סוני וויד, סליחה סוני ווימס, עם אות קלון על מצחו, אשר רקמה לו הנהלת הקבוצה בכוונה או שלא בכוונה, וכך הסתיים לו עוד פרק בטלנובלה הצהובה: "שקרים תככים ומזימות בצהוב".

נתראה בפרק הבא 🙂

סוני ווימס
Credit to "Maccabi Tel Aviv Basketball" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח