ב"ש נגד מכבי / צופה מהצד

פרשנדתא*: הדבר הראשון שאומר ה"פרשן" מוטי איווניר זה שלא חשוב המערך שהקבוצות משחקות בו, או בלשונו "הכל שטויות", וחשוב רק מי ישתחרר ראשון מהלחץ. ואני שואל, אם זה כך למה צריך מאמן? כנראה שזו הסיבה שאיווניר עבר ממקצוע האימון לעמדת הפרשן. שם לקהל אין ברירה והוא חייב להקשיב לו, השחקנים שלו הבינו מהר מאוד ש"הכל שטויות".

פריפריה 1: אתם מדמיינים את אוהדי מכבי ת"א פורסים דגל ענק עם חולדאי עליו, כמו שאוהדי ב"ש פרסו דגל של טרנר? נכון שקל יותר לסמפט ראש עיר לשעבר מאשר את זה שמכהן, אבל עדיין קשה לי לראות את אוהדי הקבוצות התל אביביות עושים את זה.

כבוד למוסיקה: אין לי מושג אם זה כך בכל משחק ולא ראיתי את זה במגרשים אחרים – המתופפים של באר שבע קיבלו במה מיוחדת מאחורי השער כדי להוביל את העידוד. כנראה שבב"ש באמת חושבים על הקהל וזה מוכיח את עצמו.

ידיים למעלה על הראש: אצלנו בליגה שרירי הידיים של השחקנים עובדים יותר משרירי הרגליים. כל כך הרבה פעמים הם מרימים אותן למעלה בניסיון כושל להשפיע על השופט – היה פאול / כדור שלנו / ראית מה הוא עשה לי וכו'. לפחות הקואורדינציה עם שרירי הפה עובדת נהדר – כל הרמת ידיים מלווה בצעקה לשופט.

גרסיה נתן, גרסיה לקח: גם כבש בצד אחד וגם שבר את מלכודת הנבדל שהביאה לשער בצד השני.

מכבי תל אביב
Credit to "Maccabi Tel Aviv FC" Facebook page

פריפריה 2: הפרסומת המובילה היתה לאפליקציה של תאגיד המים של באר שבע. זה ממש שיא החוצפה – בגלל התאגידים מחיר המים עלה והם עוד מעיזים לפרסם את עצמם במשחק העונה, ועוד על חשבוננו.

לא להאמין: שני כדורים על המגרש באחת ההתקפות של מכבי וזהבי לא מצליח להבקיע?? כנראה שהוא מעדיף כדור אחד ולהיות עם הגב לשער…

לא מעניין: מכבי חיפה חוטפת שלישייה מרעננה וזה לא מזיז לאף אחד. בקושי הזכירו את זה בחדשות הספורט אחרי המשחק.

שופט עליון: מסתבר שאפשר לתת למשחק להיות פיזי, גברי וזורם גם בלי לשלוף אינסוף צהובים. ממש שיפוט אירופאי. כשהשחקנים הבינו שהוא לא שורק על כל נפילה הם קמו תוך שניות מהדשא וחזרו לרוץ. שאפו ליפת.

תלבושת אחידה: שמתם לב ששני המאמנים בכר ובוס היו לבושים כמו תאומים: חליפה כחולה כהה, חולצה מכופתרת תכלת ומתחתיה חולצה לבנה.

שורה תחתונה:
מחצית ראשונה בשליטה של ב"ש בזכות המוטיבציה העצומה, היתרון הפיזי של אוגו והובאן במרכז והטקטיקה המשתנה של בכר. היה מרתק.
מחצית שניה בשליטה מוחלטת של מכבי בזכות אלברמן והאריס, הנסיגה של ב"ש והטקטיקה של בוס. היה די משעמם.
תיקו ראוי. יהיה מרתק עד הסוף.

* פרשנדתא היה אחד מעשרת בני המן.

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח